torsdag 21 augusti 2008

Teoriprovet avklarat, uppkörningen nästa !

Ja då var de avklarat. Rubriken säger det mesta.

Jag är lite musikalisk av mig men jag har väldigt stora problem med just att skriva egna låtar. Känns bara som om jag stjäl andras musik och lägger till egna texter till dom. Där är det största problemet. det finns så många musiker och låtar i världen så det är väldigt svårt att göra något unikt.

Jag tänker så här: Jag tar mina låt texter sen lägger jag musik på dom som känns bäst sen spelar det ingen roll om det skulle likna en annan låt eller om det skulle vara samma akord i samma ordning. Bara jag kan göra min musik för att prisa Gud och hylla Hans namn.

Jag har börjat att skriva lite lovsånger nu och hoppas att så småningom kunna spela dem för er. (Dom få som läser min blogg).
Jag hade stora problem idag att komma på något att skriva om men sen slog det mig. Det behöver ju inte vara något som hänt idag eller nått som någon har sagt till mig. Det kan bara vara tankar som jag har eller någon som jag känner bara för att diskutera. Jag hoppas iallafall att ni är nöjda för detta är de jag skriver och duger inte de finns det miljoner fler bloggar ute på nätet, hehe.

Näe nu borde faktiskt Patrik komma hem till mig när som helst. Undrar om han har popcorn med sig. Vi ska kolla på "The Scorpion King II"

Tänkte skriva en bibel vers idag men ni får kolla upp den själv i era biblar. Till er som har en egen bibel vilket jag tycker alla borde ha. Men skulle det nu vara så att ni inte har en kan ni kolla upp bibelversen på: http://www.bibeln.se/

Matt 21:18-22

God Bless
Posted by Picasa

Inga kommentarer: