söndag 17 augusti 2008

Bibel jacka ?

Skaffade mig ett fodral i konstläder till min bibel idag.
Kände bara att jag ville ha en, tyckte den var mycket fin.
Var till kyrkan idag och hade hand om mixer bordet, Anna-Sara predikade idag och sen hade vi Elina och Andreas på lovsången.
Det har varit en riktigt bra dag idag.

Jag skrev ett E-mail till Västanviks folkhögskola igår och frågade om de var möjligt för mig att både plugga upp min gymnasie behörighet och utbilda mig till teckenspråks tolk. Jag är verkligen nervös för att detta mail kan förändra allt.
Jag menar att då kommer jag att börja skolan igen och kunna utbilda mig till teckenspråks tolk. Då kanske jag måste flytta till dalarna.
Vi får väl se hur det kommer att gå men jag hoppas på de bästa.

Sitter och lyssnar på musiken från Unite07. Jag längtar verkligen till nästa års Unite.
Men nu är jag så trött att jag faktiskt ska laga lite mat och sedan slänga mig framför en bok tror ja och sen sova.


God natt allihopa and God Bless !
Posted by Picasa

Inga kommentarer: