lördag 16 augusti 2008

Barnläger i Ensro Vecka 33 11-16 augusti 2008

Ja, då var då lägret slut!
Vi har haft de väldigt roligt med OS, lekar, workshops, böner och lovsång.
Det har varit en helt otrolig vecka med mycket lek och stoj men även har vi fått lära oss mycket om Gud.
Vi har fått lära oss att när vi ber, pratar vi med Gud och han besvarar våra böner.
Vi har även haft "Talangjakt" där i har sett vilka underbara talanger alla barn har,
med både sång, dans, "hoppreps hoppning" ??, trolleri tricks och mycket mera.
Vi har sett en jätte fin utsällning som pyssel workshops gruppen har fixat,
med målningar och tavlor med saker från naturen. Även har barnen gjort lyktor.
Vi hade även en workshop med fotboll, dans och natur.
Väldigt mycket som har hänt under en sån kort tid. Barnen och jag tror också att ledarna har skapat väldigt fina minnen från detta läger.
Jag vill bara tacka alla som ställde upp och gjorde detta läger möjligt, även vill jag tacka alla barnen! Utan er hade inte detta varit möjligt.
Slutligen vill jag tacka Jesus för att du fanns med oss under hela lägret och välsignade var och en av oss under lägret.

Jag slog upp min bibel och Luk 18:16 visade sig för mig och jag visste att det var ett tecken.

Men Jesus kallade dem till sig och sade: "Låt barnen komma till mig och hindra dem inte, ty Guds rike tillhör sådana".
Posted by Picasa

Inga kommentarer: