måndag 18 augusti 2008

Saknar!

Hittade en bild på min pappa och styvmamma när jag rensade ur datorn. Den är inte så gammal bara några veckor, det är en bild som jag tog när pappa kom tillbaka i början av augusti. Kan inte fatta att han har snart varit borta i 2 års tid i syd afrika.

Näe men ush! Nu blev jag ju hungrig, tog bilden när vi var på väg till pizzerian i sätra. Skönt att mina bröder är hemma nu iallafall.

Var iväg till körskolan igår och pluggade lite men det gick inte så bra. Jag hade hoppats på att bli klar med alla faserna igår men lyckades bara med hälften. Kanske får göra teoriprovet i slutet av veckan eller kanske början av nästa vecka. Moppen står redo och väntar på att jag ska ta förarbeviset. [Stackars moppe].

Socialen är inte glada på mig. Jag harinte varit på mitt jobb på jag vet inte hur länge. Men dom måste kunna förstå nångång att jag inte trivs där, att det inte känns bra för mig. Jag får ingen stimulering what so ever. Jag menar, om jag ska jobba någonstans vill jag åtminstånde kunna komma dit med ett leende inte tvinga mig själv varje morgon med magknip. Ähh ! Jag lägger ner nu. Antngen får dom hjälpa mig hitta ett nytt ställe att jobba på eller får dom väl dra in mitt socialbidrag. Men jag VÄGRAR jobba där en dag till.

Näe nu är klockan halv 8 på morgonen och jag har itne sovit en blnd inatt för att jag jobbat med datorn och formaterat om den men nu tänkte jag sova och sedan sticka iväg till körskolan igen och se om inte jag kan bli klar med mina faser. Wish me luck !

God Bless !
Posted by Picasa

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är tråkigt att ingen skriver kommentarer..